REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Mieszkaj w Mieście – Ogrody Glogerainwestycja
Pokaż inwestycję
Mieszkaj w Mieście – Ogrody Glogera
Kraków, Glogera
inwestycja
Pokaż inwestycję
Most na Odrze w Pomorsku
Pomorsko
Falochrony osłonowe w Porcie Gdyniainwestycja
Pokaż inwestycję
Falochrony osłonowe w Porcie Gdynia
Gdynia, Rotterdamska 9
Nowa siedziba prokuratur w Katowicachinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowa siedziba prokuratur w Katowicach
Katowice, Gliwicka
Mieszkaj w Mieście – Przy Bonarceinwestycja
Pokaż inwestycję
Mieszkaj w Mieście – Przy Bonarce
Kraków, Puszkarska 7N
Przebudowa mostu Chrobrego w Poznaniuinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa mostu Chrobrego w Poznaniu
Poznań, most Chrobrego
Przebudowa 3 wiaduktów w Katowicachinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa 3 wiaduktów w Katowicach
Katowice, Bagienna
Modernizacja dworca PKP w Otwockuinwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja dworca PKP w Otwocku
Otwock
Terminal Intermodalny w Porcie Gdyniainwestycja
Pokaż inwestycję
Terminal Intermodalny w Porcie Gdynia
Gdynia, Logistyczna
Centralny Ośrodek Sportu w Szczyrku inwestycja
Pokaż inwestycję
Centralny Ośrodek Sportu w Szczyrku
Kubalonka
Niski wolumen transakcji na rynku powierzchni biurowych w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Niski wolumen transakcji na rynku powierzchni biurowych w Łodzi
Według raportu "Office Occupier – Rynek biurowy w Łodzi" firmy doradczej Cresa Polska, wolumen trans...
Ile dni musimy pracować na zakup metra kwadratowego mieszkania w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Ile dni musimy pracować na zakup metra kwadratowego mieszkania w Polsce?
Średnio 34 dni – tyle mieszkańcy największych miast w Polsce muszą pracować na metr kwadratowy miesz...
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPKartykuł
Pokaż artykuł
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPK
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną pociągów na projektowanej linii „Y” Warszawa – CPK – Łódź – Poznań / Wrocław z 250 do 350 km/h. Jak wynika z Kolejowego Modelu Mikrosymulacyjnego, geometria toru umożliwi osiągnięcie prędkości powyżej 300 km/h na 81 proc. trasy z Warszawy do Poznania i 71 proc. trasy do Wrocławia. Różnica w czasie podroży w porównaniu do 250 km/h i dwóch dodatkowych zatrzymaniach na każdej z tras wynosi 40 minut.
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznania
Przyspieszenie pociągów do 320 km/h na projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Poznań w sposób zdecydowany podniesie atrakcyjność dla pasażerów korzystających z nowej infrastruktury.
Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyniinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
Gdańsk, Roberta de Plelo
firma
Pokaż firmę
Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Boguchwale
firma
Pokaż firmę
Lubelska Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji z siedzibą w Chelmie
firma
Pokaż firmę
Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Polskie Towarzystwo Schronisk Młodzieżowych z siedzibą w Warszawie
REKLAMA